English

غلامحسین مظفری تاکید کرد؛

نقش ویژه‌ی زنان برای رسیدن به کیش ایدئال

مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تشریح نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: بانوان در کیش حضور مؤثر و مقتدرانه‌ای در عرصه‌های مختلف دارند و زنان این جزیره می‌توانند با اقدامات خود ما را به وضعیت ایدئال رهنمون کنند.

نقش ویژه‌ی زنان برای رسیدن به کیش ایدئال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «غلامحسین مظفری» مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس بانوان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، در مورد نقش و جایگاه زنان در انقلاب اسلامی گفت: بدون تردید نقش زنان در انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی است و حضور بانوان در ۸ سال دفاع مقدس بسیار مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده است به هر میزان که میدان برای بانوان باز شود، می‌توانند کارآمدتر نقش‌آفرینی کنند.

مظفری گفت: در همه عرصه‌ها زنان نقشی تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند و معمولاً زنان در مسابقات عملی و کنکور نیز موفق‌تر عمل کرده‌اند.

۲۰۲۱۰۲۰۸۲۰۴۰۳۲_IMG_1481 (1)

*تأکید بر استفاده از ظرفیت بانوان توانمند

وی افزود: در صحنه‌های اجرایی و عملیاتی نیز باید جایگاه و سهم بانوان همواره در نظر گرفته شود چرا که به اعتقاد من هنوز بانوان ایران به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش تأکید کرد: البته گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و شرایط زنان اصلاً قابل‌مقایسه با گذشته نیست اما با برنامه‌ریزی مناسب‌تری می‌توان از ظرفیت ارزشمند بانوان، در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها استفاده بهتری داشت.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش به نقش و جایگاه زنان در این جزیره اشاره کرد و گفت: تلاش من و همکارانم در منطقه آزاد این بوده است که در همه‌ی حوزه‌ها ازجمله حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی زمینه را برای مشارکت بانوان فراهم کنیم.

*توجه ویژه به زنان در جزیره کیش

وی افزود: در این راستا با ایجاد پارمان زنان در کیش فضای مناسبی را برای بانوان منطقه فراهم کرده‌ایم، مجموعه‌هایی برای توانمندسازی بانوان در جزیره پیش بینی شده است، همچنین مراکزی برای عرضه محصولات بانوان فراهم شده و باور داریم بانوان می‌توانند نقش پررنگی در اقتصاد داشته باشند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پایان اظهار داشت: بانوان در کیش حضور مؤثر و مقتدرانه‌ای در عرصه‌های مختلف دارند و این جزیره می‌تواند الگویی مطلوب برای حضور بانوان کشور باشد؛ اما هنوز هم نیاز به تلاش بیشتری است تا بتوانیم به ایدئال نهایی برسیم.

۲۰۲۱۰۲۰۸۲۰۰۵۳۶_IMG_1460

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه