English

حجت الاسلام علیرضا نجیمی عنوان کرد؛

جایگاه فعال و ویژه استان یزد در کشور برای گرد آوری خاطرات شهدا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: استان یزد در جمع آوری خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس و سازمان دهی و خلق اثر کتاب اقدامات ارزنده ای در مقایسه با سایر استان ها انجام داده است.

جایگاه فعال و ویژه استان یزد در کشور برای گرد آوری خاطرات شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر کمیته روحانیون کنگره ملی 4000 شهید استان یزد گفت: در جهت ماندگاری ارزش های دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام شده تا این زحمات برای نسل های بعدی به یادگار بماند.

وی در ادامه به جمع آوری خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیاری از خاطرات شهدا جمع آوری شده و تعدادی چاپ شده و تعدادی در دست چاپ است.

نجیمی گفت: استان یزد در جمع آوری خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس و سازمان دهی و خلق اثر کتاب اقدامات ارزنده ای در مقایسه با سایر استان ها انجام داده است.

وی به نقش شهدای محراب در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مصداق اصلی تاثیر ارزنده شهدای محراب در پیروزی انقلاب، شهید صدوقی در استان یزد است و تاثیرگذاری این شهید محراب به گونه ای بود که امام خمینی ایشان را نماینده خود در جنوب کشور معرفی کردند.

نجیمی با بیان اینکه 1000 رزمنده و ایثارگر روحانی و طلبه در استان یزد داریم، توضیح داد: بسیاری از جانبازان طلبه در استان یزد همچنان مشغول فعالیت های ارزنده ای همچون پژوهشگر، خطیب و اساتید حوزه هستند.

به گفته نجیمی، علاوه بر 1000 خاطره از شهید محراب شهید آیت الله محمد صدوقی، کتب مختلف درباره شهید صدوقی و سیره زندگی این شهید محراب تالیف شده تا به عنوان الگوی زندگی برتر در سطح استان توزیع شود.

وی از برگزاری مسابقه با عنوان رهبر دارالعباده با موضوع شهید صدوقی خبر داد و گفت: این مسابقه قصد دارد در دهه پنجم انقلاب بار دیگر شهید صدوقی را در یادها زنده کند.

وی گفت: به لحاظ شرایط کرونا همچنین پایین بودن سطح مطالعه در جامعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز حوزوی برنامه هایی را در قالب مسابقات کتابخوانی برگزار خواهند کرد.

نجیمی توضیح داد: در مسابقات کتابخوانی از دانش آموزان نیز خواسته می شود با تحقیق درباره شهدای خانواده های خود خاطرات آنها را مطالعه کنند.

وی خبر داد: اول اسفند ماه برنامه نقش روحانیت در دفاع مقدس با هدف پرداختن به جنبه های مختلف حضور روحانیون در دفاع مقدس را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه