English

استاندار اردبیل:

نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل افتتاح شد

نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و مسؤولان استانی افتتاح شد.

نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و سپاه در استان گفت: چهاربانده کردن محورهای مواصلاتی همچون محور اردبیل به مشگین‌شهر و چندین محور مواصلاتی شمال استان که نقش مهمی در توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای دارد، از جمله اقدامات قرارگاه در استان اردبیل است.

وی افزود: در بحث پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه هم اقدامات مناسبی انجام شده به‌طوری‌که در زمینه زیرسازی و ریل‌گذاری این پروژه هم اقدامات مناسبی انجام شده است.

استاندار اردبیل به احداث ساختمان بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل نیز اشاره کرد و بیان داشت: این بیمارستان هم با همت و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در جهت رفع نیازهای مردم استان اردبیل احداث می‌شود.

بهنام‌جو با اشاره به نیروگاه سبلان تصریح کرد: توسعه این نیروگاه اطمینان‌بخشی بزرگی برای برق مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند.

وی درباره وضعیت جذب سرمایه در استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۴۵ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته جذب سرمایه داشتیم.

استاندار اردبیل گفت: سپاه نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات و به‌خصوص وحدت و همدلی دارد و در رفع بحران‌ها اقدامات مناسبی انجام داده که از جمله در بحث کرونا حضور سپاه استان اردبیل در غربالگری و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار چشم‌گیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی