English

محمد اهلی خبر داد:

افتتاح پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی با اعتبار 50 میلیارد ریال در استان اردبیل خبر داد.

افتتاح پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی با اعتبار 50 میلیارد ریال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر، 6 پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او افزود: در ایام دهه مبارک فجر ، شاهد بهره برداری از چند پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان اردبیل خواهیم بود که با بهره برداری از این طرح های عمرانی، روند خدمت رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سطح شهرک های صنعتی استان اردبیل اجرا شده است.

اهلی استقبال سرمایه گذاران برای حضور در شهرک های صنعتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در استان خبر داد.

او افزود: یکی از راه های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در استان، ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک های صنعتی است که با مهیا نمودن این زیرساخت ها تلاش شده تا زمینه برای حضور مناسب سرمایه گذاران در سطح استان فراهم شود.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: بدین منظور مشوق‌هایی نیز برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی می‌کنند در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه