English

حمید لطف اللهیان:

پروژه پل قدس اردبیل سال آینده به بهره برداری می رسد

شهردار اردبیل گفت: پروژه پل قدس اردبیل با تامین اعتبارت دولتی سال آینده به بهره برداری می رسد.

پروژه پل قدس اردبیل سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ، شهردار اردبیل در نشست با مجمع مطالبه‌گران اردبیل گفت: پروژه پل قدس اردبیل که از سال 95 و با قرارداد اولیه 50 میلیارد تومان شروع شده روند طولانی را در مراحل احداث و تکمیل طی کرده به طوری که فاز اول این پروژه در سال 96 به بهره‌برداری رسیده است.

او طول عرشه پل قدس را یک کیلومتر و معادل طول کل تقاطع‌های احداث شده در اردبیل اعلام کرد و افزود: احداث این پل به دلیل کمبود نقدینگی و تغییرات ملموس قیمتی در سال‌های اخیر با تاخیر روبرو شده ولی امسال با تزریق اعتبار80  میلیارد تومان سرعت اجرایی آن بیشتر شده که با تزریق 100 درصد این اعتبارات دولتی پروژه در سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار اردبیل افزود: در اجرای این پروژه سعی شده از نگاه هزینه‌ای و صرف هزینه‌های غیرضرور جلوگیری و با نظارت دستگاه‌های متعدد طبق فهرست بها پرداختی‌ها انجام شده و هیچگونه انحرافی را در اجرای این پروژه شاهد نیستیم.

لطف‌اللهیان در مورد عملیات برفروبی در سطح شهر بیان کرد: عملیات برفروبی چندان کار پیچیده و سختی برای شهرداری اردبیل نیست و ما با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات ملکی و اجاره‌ای سعی کردیم تا با اولویت خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل را در دو بارش برف امسال سروسامان دهیم.

او ادامه داد: همکاران ما در سه شیفت کاری در ایام بارش برف عملیات برفروبی را انجام داده و سعی‌مان بر این بوده تا با پرهیز از استفاده نابجا از نمک جلوی خسارت به منابع طبیعی و فضای سبز و درختان گرفته شود.

شهردار اردبیل همچنین گفت: تا پایان امسال مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه