English

حمید لطف‌اللهیان:

تابلوهای تبلیغاتی بدون برنامه به افراد واگذار شده است

شهردار اردبیل گفت:به نظر می‌رسد تابلوهای موجود بدون برنامه به افراد واگذار شده که به آشفتگی بصری و سیما و منظر مطلوب شهری صدمه زده است.

تابلوهای تبلیغاتی بدون برنامه به افراد واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل گفت: به نظر می‌رسد تابلوهای موجود بدون برنامه به افراد واگذار شده که به آشفتگی بصری و سیما و منظر مطلوب شهری صدمه زده که در یک توافق محدود سعی داریم تا نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کرده و به فعالیت تابلوهای تبلیغاتی موجود و متولیان آن پایان دهیم.

وی افزود: متاسفانه وجود برخی از تابلوهای تبلیغاتی به آشفتگی بصری و ناهمگونی سیمای شهری دامن زده است، در حالی که هیچ یک از این تابلوها در سال‌های اخیر مجوز فعالیت نگرفته‌اند بلکه مربوط به دوره‌های قبل هستند.

شهردار اردبیل افزود: ما سه بار اقدام به انتشار آگهی برای تمدید قرارداد دو ساله با صاحبان کانون‌های تبلیغاتی برای واگذاری این تابلوها کردیم اما تاکنون مراجعه‌ای به شهرداری انجام نشده در حالی که ما برای واگذاری زمین این آگهی را منتشر کردیم و هدف ما نیز خود تابلو نبوده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا به روش BOO تابلوهای تبلیغاتی را به مدت دو سال واگذار کنیم تا در این مدت سرمایه‌گذار به دلیل فرسودگی تابلوها آنها را تعیین تکلیف کرده و حتی با خود ببرد.

به هیچ وجه فعالیت این تابلوهای تبلیغاتی قابل تمدید نخواهد بود

وی اظهار کرد: به هیچ وجه فعالیت این تابلوهای تبلیغاتی قابل تمدید نخواهد بود و ما قصد نداریم برای سال‌های آینده این تابلوها را تمدید قرارداده کنیم بلکه بعد از پایان مهلت تعیین شده سعی می‌کنیم تا دوره جدیدی از فعالیت تابلوهای تبلیغاتی را به شکل مناسب و با جانمایی مطلوب انجام دهیم.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تابلوهای موجود بدون برنامه به افراد واگذار شده که به آشفتگی بصری و سیما و منظر مطلوب شهری صدمه زده که در یک توافق محدود سعی داریم تا نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کرده و به فعالیت تابلوهای تبلیغاتی موجود و متولیان آن پایان دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه