English

حمید لطف‌اللهیان:

سرمایه‌گذاری در شورابیل همچنان ادامه دارد

شهردار اردبیل گفت: توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شورابیل با جذب سرمایه‌گذاران همچنان ادامه دارد و این کار ارزشمند را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سرمایه‌گذاری در شورابیل همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل ظهر شنبه در مراسم افتتاح خیابان جدیدالاحداث خیابان شهید شاپور برزگر اظهار کرد: بیشترین فعالیت‌های ما در شورابیل بر محور سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و اشتغالزا متمرکز شده تا شهر اردبیل با تکیه بر صنعت گردشگری بتواند توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در شورابیل توسعه‌ ترکیبی مدنظر بوده و در این راستا زیرساخت‌هایی نظیر معابر و خیابان‌های متعدد در حال تدارک است، خاطرنشان کرد: افتتاح خیابان شهید شاپور برزگر با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان در این راستاست تا این حرکت معنوی و ارزشی را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد این خیابان را افتتاح می‌کنیم اما بالاتر از افتتاح این خیابان تعظیم و تکریم به مجاهدت واقعی وفادار حق است که از همین روی خیابان تازه تاسیس شورابیل را به نام شهید شاپور برزگر نامگذاری کردیم.

**افتتاح خیابان آیت‌الله مقدس اردبیلی

لطف‌اللهیان ادامه داد: در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری سعی داریم تا خیابان‌ها، معابر و میادین اطراف شورابیل را به نام شهدا ومفاخر نامگذاری کنیم که به زودی میدان موذن‌زاده با تندیس این استاد مسلم مداحی و مرثیه و خیابان آیت‌الله مقدس اردبیلی افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: این مسیر را تا اتصال به بزرگراه تبریز ادامه خواهیم داد تا شهروندان اردبیلی، مسافران و گردشگران ورودی به شورابیل بتوانند از این مسیر ایمن و کم ترافیک استفاده کنند.

شهردار اردبیل افزود: امروز در حالی همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد خیابان جدیدالاحداث شورابیل را به نام شهید برزگر افتتاح می‌کنیم که با حمایت شورای شهر و اولویت‌های تعریف شده کارها و پروژه‌های زیربنایی در مناطق مختلف شهر در دستور کار است.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: هرچند محدودیت‌های اعتباری اجازه نمی‌دهد ما همه پروژه‌ها را در سالجاری فعال کنیم اما تلاش‌مان بر این است تا با اولویت در مناطق مختلف شهر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی را برای مردم عملیاتی کنیم تا رضایت آنها فراهم آید.

وی از شورابیل به عنوان عنصر باارزش شهری در توسعه صنعت گردشگری و توجه به جذب و جلب مسافر یاد کرد و گفت: ساکنین و اهالی منطقه به ویژه شهرک‌نشینان جوار شورابیل انتظار دارند تا به سرعت فضاهای اطراف شورابیل بازگشایی و زیرساخت‌ها در این منطقه فراهم آید تا توسعه این عنصر باارزش به عمران و آبادانی سایر مناطق نیز کمک کند.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: ادامه مسیر کنونی را تا شهرک نیروی انتظامی و نیایش اجرایی خواهیم کرد تا درخواست اهالی منطقه در توسعه شورابیل و شهرک‌های مجاور محقق شود که قطعا همکاری پیمانکاران نیز در این زمینه کمک‌کار ما خواهد بود.

لطف‌اللهیان با تسلیت درگذشت ابوالهشید حاج ارشد نوری از یاران و همراهان صدیق استاد سلیم موذن‌زاده بیان کرد: شورا و شهرداری در تکریم چهره‌های ارزشمند و مفاخر اردبیل سعی می‌کند تا به عناوین مختلف نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهری را به نام آنها انجام دهیم.

شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر توسعه شورابیل را به عنوان عنصر باارزش فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در دستور کار قرار داده و در فازهای مختلف در کنار جذب سرمایه‌گذاران برای احداث مجموعه‌های تفریحی و گردشگری سعی کرده تا رینگ اول و دوم شورابیل را برای پیاده‌روی و عبور و مرور شهروندان، مسافران و گردشگران تدارک ببیند که همچنان توسعه شورابیل ادامه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه