English

نقش کلیدی هرمزگان در خودکفایی محصولات کشاورزی

مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌ها با اشاره به طرفیت های هرمزگان، از نقش کلیدی هرمزگان در خودکفایی محصولات کشاورزی خبر داد.

نقش کلیدی هرمزگان در خودکفایی محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رضا قدسی مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها ضمن خرسندی از حضور در استان هرمزگان اظهار کرد: بخش کشاورزی هرمزگان  ظرفیتهای بالقوه ای داشته و هدف از این سفر بررسی مشکلات و ظرفیتهای کشاورزی استان هرمزگان می باشد.

وی همچنین افزود: ظرفیتها و چالشهای بخش کشاورزی استان هرمزگان جهت سفر آینده وزیر جهادکشاورزی به این استان بررسی خواهد شد.

مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیتهای خاص خود را در بخش کشاورزی دارد، ادامه داد: این استان در نخیلات یکی از قطبهای مهم کشور بوده و ارقام تجاری مناسبی همچون پیارم داشته، در زراعت با روش طیف و درکشت گندم با صرفه جویی در مصرف آب و عملکرد بسیار مناسب نیز نقش مهمی در خودکفایی محصولات کشاورزی دارد.

قدسی در پایان خاطر نشان کرد: استان هرمزگان ظرفیتهای بسیار مناسبی در شیلات دارد که قطعا در توسعه اقتصادی کشور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه