English

مراسمات کرونایی و دودی که در چشم همه می رود؛

رقص کرونا در تالارهای پذیرایی جیرفت

اوج گیری برگزاری مراسم و دور همی ها در جیرفت، حال این شهر را ناخوش و موسیقی شادی این بزم را جوری دیگر خواهد نواخت....

 رقص کرونا در تالارهای پذیرایی جیرفت

به گزارش خبرگزای موج کرمان، خطر اوج کرونا بیخ گوش مردم است؛ چرا که این روزها انگار کرونا برای همه عادی شده است، جمعهای خانوادگی، ختنه سوران، عروسی و.... فراهم بودن همه شرایط برای تاخت و تاز کرونا در جیرفت را فراهم نموده است.

مسوولان امر بایستی با نظارتهای بیشتر جلوی این ولنگاری را بگیرند؛ اگر این عادی انگاری ها در جیرفت نهادینه شود منتظر موج سنگین و فوق سنگینی باید باشیم که همه را زمینگیر خواهد کرد.

از طرفی مردم بایستی با درک وضعیت موجود، هر کس مسوولیت خود را در این زمینه بپذیرند، سبقت و چشم هم چشمی و رقابت برای مراسم‌های تولد ساختگی، ختنه سوران‌های غیر ضرور و ... همه و همه مردابی است که غفلت از رعایت شرایط حال حاضر، همه را در آن غرق خواهد کرد.

لق لقه زبان شدن «رعایت پروتکلهای بهداشتی » و آوردن این عبارت در ذیل نامه های ختنه سوران و مراسم‌های ازدواج که در عمل هیچ رعایتی را در پیش ندارد وضعیتی ناخوشایند را برایمان رقم زده و خواهد زد. نواختن موسیقی ها در مراسم ها و میدان دادن به کرونا در جیرفت حالا حسابی زنگ خطر را به صدا در آورده است؛ مشاهدات عینی از این مراسم‌ها چیزی را نشان می دهد که ما حصل آن دودی است که در چشم همه خواهد رفت.

اوج گیری برگزاری مراسم‌ها در جیرفت حال این شهر را ناخوش خواهد کرد و موسیقی شادی این بزم را جوری دیگر خواهد نواخت....!

حال تصمیم با خودمان است، با دست خودمان دست در دست کرونا در خیابانها و تالارها آهنگ شادی سر دهیم و کرونا را میدان دار اصلی این تجمع ها کنیم یا با همدلی و همراهی کمک کنیم تا این شعله جور بهتری فروکش کند تا بار دیگر دست در دست هم نه با میدان داری کرونا بلکه با میدان داری سلامت دور هم جمع شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه