English

سید محمد رستگاری؛

۴۰ درصد پیشرفت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد در مقابله با کرونا/ تاکید بر همکاری بیشتر مردم با تیم های پایش

فرماندار یزد در چهارمین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاه های عملیاتی سلامت محله محور پیشگیری و مقابله با کرونا، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد گفت: سه ناحیه مقاومت و قرارگاه های عملیاتی تحت پوشش این نواحی کار خود را در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد آغاز کردند و تاکنون 40 درصد کار پایش را انجام دادند.

40 درصد پیشرفت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد در مقابله با کرونا/ تاکید بر همکاری بیشتر مردم با تیم های پایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در چهارمین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاه های عملیاتی سلامت محله محور پیشگیری و مقابله با کرونا، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد گفت: فعالیت قرارگاه عملیاتی در شهرستان یزد آغاز شده و تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی مشخص شدند.

رستگاری با بیان اینکه سرخوشه های تیم های مراقبتی کار خود را آغاز کردند، گفت: بیش از 60 درصد سرخوشه ها مشخص شدند و کارت شناسایی آنها از مرکز بهداشت صادر شده است.

وی با اعلام اینکه پایش اطلاعات خانوارها در سطح محلات در حال انجام است، بیان کرد: سرخوشه تیم ها و نیروهای بسیج دارای کارت شناسایی هستند و از طریق تلفنی یا مراجعه حضوری به پایش خانوارهای محلات می پردازند.

رستگاری با تاکید بر همکاری مردم در طرح محله محور مقابله با کرونا، عنوان کرد: با توجه به درخواست ناحیه مقاومت بسیج، از مردم درخواست می شود با نیروهایی که دارای کارت شناسایی هستند، همکاری لازم را جهت پایش وضعیت بیماری کرونا در محلات داشته باشند.

وی بیان کرد: سه ناحیه مقاومت و قرارگاه های عملیاتی تحت پوشش این نواحی کار خود را در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد آغاز کردند و تاکنون 40 درصد کار پایش را انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه