English

درون‌ نگری سرلوحه فعالیت‌ های آبفای استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: درون‌نگری باید سرلوحه فعالیت‌های آبفای استان قم باشد.

درون‌ نگری سرلوحه فعالیت‌ های آبفای استان

به گزارش خبرگزاری موج قم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از شرکت آب و فاضلاب به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های ارائه خدمت یاد کرد و با اشاره به پروژه‌های بهره‌وری این شرکت گفت: طراحی و ساخت اسکروپمپ فاضلابی از جمله این پروژه‌ها است که مورد توجه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هم بود و مورد تقدیر سازمان ملی بهره‌وری هم قرار گرفت.

وی یادآور شد: این اقدامات نوآورانه در شرکت آب و فاضلاب ادامه یافته است و امروز نیز شاهد طراحی و ساخت چند نمونه دیگر این دستگاه‌ها هستیم.

محمود نوربخش در ادامه با اشاره به اهمیت بهره‌وری در دستگاه‌ها اداری و اجرایی اظهار داشت: هدف ما در کمیته بهره‌وری این است که نگاه‌های یکپارچه‌ای که قابلیت تسری به همه دستگاه‌های اجرایی را دارد به عنوان یک الگو سازماندهی کنیم.

وی استفاده از شاخص بهره‌وری در ارزیابی دستگاه‌ها را از دیگر برنامه‌هایی در راستای افزایش بهره‌وری دانست و خاطرنشان کرد: معتقدیم نوع نگاه شاخص‌ها در بحث ارزیابی به گونه‌ای است که دستگاه‌های استان نمرات بالایی را در این زمینه کسب می‌کنند که این مهم به دلیل شفافیت و نوع کارکرد دستگاه‌های استان هستند که قابلیت کمی پذیری دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم، توجه به بحث درون‌نگری را که از جمله شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است را سرلوحه فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک دستگاه پیشرو و توانمند در سطح استان دانست و گفت: از جمله نمونه‌های آن ساخت اسکروپمپ است که وابستگی کشور را به تأمین آن از خارج کشور را از بین برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه