English

حجت الاسلام و المسلمین عرب پور:

شهدا یاریگر دین خدا هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان: ساحت مقدس شهداء متعالی است و بسیط به وسعت همه عالم می‌باشد، شهداء باور کردند که از تن باید بگذرند و جان بدهند اسلام بماند، یاری دین خدا کردند تا دین بماند.

شهدا یاریگر دین خدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عرب‌پور،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، در یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محله رهجرد جیرفت: گفت: شهداء خدا را در اعمال و گفتارشان به همه نشان دادند. به طوریکه در چهره هر شهید می توان این تجلی را دید.

حجت الاسلام والمسلمین عرب پور گفت: شهید حاج قاسم و شهدای همرزمش در آن صندوقچه درون خودشان عطرهای خوشبو و خوبی را داشتند که یک ذره‌ای از آن را بر ملا کردند و مابقی را با خود بردند و ما باید با همین عطر وجود و حضور شهدا که در جامعه و کشور استشمام می شود راه را گم نکنیم.

وی بیان کرد: ساحت مقدس شهداء متعالی و در نزد خداست و و به وسعت همه عالم گسترش پیدا کرده است ، شهداء باور کردند که از تن باید بگذرند و جان بدهند اسلام بماند، یاری دین خدا کردند تا دین بماند که خداوند متعال یک عده‌ای را خلق می‌کند که با بذل جان مواظب عَلَم اسلام و دین خدا باشند و اجر و پاداشی بی‌نهایت و مضاعف دارند از شهادت چیزی بالاتر و خیر نیست و شهادت در راه خدا و فی سبیل الله باشد در سیره شهداء بی‌اعتنایی به دنیا و ذخائر دنیایی موج می‌زند و از همه مِهرهای خاکی بریدند و به مِهر خدا پیوستند.

وی گفت: شهداء مغناطیسی دارند که ربایشش بسیار بالاست که اگر خالص باشیم ما را می‌پذیرند و جذب می‌کنند ما باید ظاهر و باطن را خالص کنیم و صیقل بدهیم تا شهداء با ما باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: حاج قاسم و دیگر شهداء از فطرت خود پاسداری کردند و باعث محبوبیت و سردار دلها میان مردم شدند، ما مدیون به شهداء هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه