English

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان خمینی شهر:

شهداء مکتب حضرت زهرا (س) را عملی کردند

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان خمینی شهر گفت: شهداء مکتب حضرت زهرا (س) را عملی کردند و با نثار خون خود در راه مبین اسلام تکلیف خود را ادا کرند.

شهداء مکتب حضرت زهرا (س) را عملی کردند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان ، سید محمد باقر محمدی در دیدار با خانواده شهیدان مسعود و علی فاتحی بیان داشت: شهداء مکتب حضرت زهرا (س) را عملی کردند و با نثار خون خود در راه مبین اسلام  تکلیف خود را ادا نموده و اکنون وظیفه مسئولان است که حافظ و پاسداشت خون شهداء را به شایستگی انجام دهند و این جز به دعای مادران شهداء امکان پذیر نیست.

وی با تاکید براین موضوع که ارزش شهداء گنجایش درقیاس و اندازه را ندارد ادامه داد: تمام انسان ها در مسیرزندگی قطعا دچار لغزش می شوند و تمامی ما نیاز به راهنمایی و دعای خانواده های شهدا داریم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: چهل سال است که دشمنان  با ملت و کشور ما با تمامی قوا و نیروهای خود در صدد ضربه زدن و به انجام رسیدن نقشه های شوم خود هستند غافل از اینکه ملت ایران به نوری متوسل است که روشن کننده مسیر برای رسیدن به ظهور است .

محمدی با بیان این مطلب که دشمن از مرام ومکتب شهدا هراس داردف افزود:به وضوح مشاهده می کنیم که دشمن هم قبل از شهادت و هم بعداز شهادت از مکتب شهید سلیمانی وحشت دارد.

مسئول کانون آستان قدس شهرستان خمینی شهر به رشادت های سردار سلیمانی اشاره نمودو تشریح کرد: شهداء حجت را بر ما تمام کردند و ادامه راه با استواری بر مکتب شهداء برعهده تک تک مسئولان و آحاد افراد جامعه است.

به گزارش موج، خانواده شهیدان مسعود و علی فاتحی پنج شهید تقدیم نظام و اسلام نموده اند، خانواده فاتحی دو شهید به نام های مسعود و علی تقدیم اسلام و انقلاب کرده که شهید مسعود فاتحی در سال 1360در عملیات کرخه نور  و علی فاتحی سال 1362در عملیات والفجر ۴ در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خاطرات مادرشهیدان

مادر شهیدان بانو کیانی گفت: وقتی علی که ۱۴ ساله بود به شهادت رسید جنازه او پیدا نمیشد و نذر کردیم که گوسفندی برای او قربانی کنیم و جنازه اش بعد از پانزده روز پیدا شد و گوسفند را قربانی کردیم .

بانو کیانی در جمع آوری  وسائل موردنیاز رزمندگان و گارگاه لباس دوزی برای رزمندگان دوران دفاع مقدس در پشت جبهه خدمت رسانی می کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه