English

سید محمد باقر محمدی در گفتگو با موج خبر داد:

فعالیت ۴ کانون خدمت به نیازمندان وابسته به کانون رضوی در محلات خمینی شهر

مسئول کانون آستان قدس شهرستان خمینی شهرگفت: 4 دفتر در محلات خمینی شهر جهت ترویج فرهنگ رضوی و کمک به نیازمندان آغاز به کارکرده و شش دفتر دیگر راه اندازی می شود.

فعالیت 4 کانون خدمت به نیازمندان وابسته به کانون رضوی در محلات خمینی شهر

سید محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به فعالیت 4 کانون خدمت به نیازمندان وابسته به کانون رضوی اظهار کرد: در خمینی شهر 350 خادمیار در حال فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه عرصه های خدمت در کانون شامل عمومی و تخصصی است، افزود: بیست وشش عرصه تخصصی وجود دارد و عرصه عمومی که خادمین آنها را انتخاب می کنند و به تبع فعالیت های انجام شده شیفت خدمت را در آستان قدس رضوی دریافت می کنند.

مسئول کانون آستان قدس شهرستان خمینی شهر در خصوص راه اندازی کانون های محله ای تشریح کرد: تا کنون چهار کانون در شهر درچه ، محله دستگرد و محله اندان و هرستان خمینی شهر  به همت خادمین محلات راه اندازی شده و 6 کانون دیگر نیز  در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از تشکیل کانون های محله ای را کمک به نیازمندان محل و کمک های معیشتی و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده اند برشمرد.

مسئول کانون آستان قدس شهرستان خمینی شهر از دیگر فعالیتهای این دفاتر را بحث راه اندازی ازدواج آسان و تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند خواند و ادامه داد: دایره فعالیت های کانون های محلی گسترده است و مسئولان شهرستان می توانند باری از دوش مردم برداشت.

محمدی در پایان به برخی خدمات کانون رضوی شهرستان اشاره کرد و گفت: بانوان خادمیار کارگاه های تولید ماسک را راه اندازی کردند و بخشی از مشکلات دارویی نیازمندان مرتفع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه