English

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم:

شهدا جامعه ایرانی را مدیون خود کردند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهدا جامعه ایرانی را مدیون خود کردند.

شهدا جامعه ایرانی را مدیون خود کردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن مالکی نژاد در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۲ یادمان شهدای شاخص شهر قم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان مدیریت شهری و خانواده شهدا برگزار شد، ساخت یادمان شهدا را کاری جهانی دانست و اظهار داشت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در سراسر جهان برای حفظ هویت آن کشور انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم فرهنگ ایران را وام گرفته از فرهنگ شهادت و مکتب اهل‌بیت (ع)عنوان کرد و افزود: نسل جوان باید بداند چه کسانی در حفظ این فرهنگ و هویت تلاش کرده و هیچ نمادی زیباتر از یادمان شهدا نخواهد بود.

مالکی نژاد تصریح کرد: نصب یادمان شهدا نشان‌دهنده غنا و قدرت فرهنگ ما در جامعه بوده و ارتباط مستمر شهروندان با آن باعث می‌شود بدانیم باید راه چه کسانی را ادامه بدهیم.

وی جامعه را مدیون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا از همه آرزوهای خود گذشته و برای حفظ انقلاب جان خود را تقدیم کرده و باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها آثاری ماندگار طراحی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ارتباط مستمر به ماندگاری شهدا کمک کرده و باعث می‌شود نسل آینده ما به هویت تاریخی ما پی ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه