English

بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا؛

پیست اسکی فریدون‌شهر با ظرفیت محدود بازگشایی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر از بازگشائی پیست اسکی فریدون شهر بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

پیست اسکی فریدون‌شهر با ظرفیت محدود بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی جوزی بیان داشت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا پیست اسکی فریدون‌شهر با ظرفیت محدود و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

وی با اشاره به بارش‌های مناسب برف در دی‌ ماه امسال در دامنه‌های سلسله جبال زاگرس گفت: با شکل‌گیری شرایط جوی و طبیعی مناسب، نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان در خصوص وضعیت پیست اسکی تشکیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر افزود: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، پیست اسکی شهرستان با ظرفیت یک چهارم ویژه ورزشکاران و گردشگران زمستانی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشائی شد.

جوزی با اشاره به مصوبه‌های دیگر این نشست تأکید کرد: تمدید فعالیت‌های پیست اسکی شهرستان در هفته‌های آینده منوط به گزارش نهادهای بهداشتی شهرستان بوده و در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا در منطقه در خصوص ادامه فعالیت پیست اسکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش موج؛   پیست اسکی فریدونشهر به‌ عنوان یکی از ۳ پیست اسکی استان اصفهان به شمار رفته که از جمله یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی در غرب استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه