English

دستگاه های اجرایی استان در راستای ایجاد طرح های گردشگری همکاری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: همه دستگاه های اجرایی متولی در طرح های گردشگری و تفریحی بایستی در ایجاد وتقویت زیر ساخت ها همکاری کنند.

دستگاه های اجرایی استان در راستای ایجاد طرح های گردشگری همکاری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهرام ملکی ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی احداث پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری بدر و پریشان قروه اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در این منطقه می تواند ظرفیت‌های توسعه همه جانبه از جمله رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی تفریحی و گردشگری گفت: مجموعه دولت از طرح‌های با محوریت توریستی در راستای توسعه پایدار این استان حمایت می‌کند.

وی افزود: احداث این پیست اسکی با کسب نظر دستگاه‌های اجرایی متولی به دلیل واقع شدن در منطقه نمونه گردشگردی بدر و پریشان می‌تواند موجب جذب گردشگر و علاقمندان به طبیعت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به لزوم رعایت مباحث زیست محیطی در زمینه احداث پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری بدر و پریشان یادآور شد: احداث این پیست باید با رعایت تمامی جوانب و مقررات مربوطه نظیر مباحث محیط زیستی صورت گرفته و تلاش شود تا از جاذبه های طبیعی  و گونه های حیات وحش این منطقه محافظت شود.

ملکی همچنین خواستار مشارکت فعال مردم در حفظ محیط زیست استان شد و گفت: باید مردم را در حفاظت از محیط زیست و منابع خدادادی مشارکت داده تا به اهداف مورد نظردر حفاظت از این منابع دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در این راستا از طریق مشاور ذیصلاح با رویکرد رعایت اصول زیست محیطی و اخذ نظر سازمان محیط زیست امکان سنجی اجرای پیست اسکی در این منطقه را بررسی و نتایج را به استانداری اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از دستگاههای اجرایی متولی استان خواست تا همکاری لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در اجرای طرح‌های گردشگری و تفریحی با مشارکت بخش خصوصی رابه عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه