English

پس از کش و قوس های فراوان؛

سرانجام شهردار بانه از سمت خود عزل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از عزل وبرکناری شهردار بانه از مقام خود خبر داد.

سرانجام شهردار بانه از سمت خود عزل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهرام ملکی لحظاتی پیش با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازررسی‌های انجام شده توسط اداره کل بازرسی استان در سال گذشته از عملکرد شهردار بانه موارد متعدد تخلفات اداری از وریا وثوقی احراز شد.

وی اضافه کرد: تخلفات محرز شده وی در راستای بندهای ماه 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی، کم کاری و سهل انگاری  است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده استانداری طی روز گذشته و براساس مجوز معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و طبق ابلاغ بهمن مرادنیا استاندار کردستان براساس ماده 13 قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت از تاریخ 17 فروردین 99 وثوقی شهردار بانه به مدت سه ماه آماده به خدمت خواهد بود.

ملکی گفت: ظرف این مدت پرونده وی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور جهت رسیدگی ارجاع خواهد شد و اعضای شورای شهر بانه نیز موظف هستند ظرف روز جاری بر اساس دستورالعمل شرایط احراز سمت شهردار نسبت به معرفی سرپرست شهرداری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه