English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد:

حل مشکلات اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کامیاران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خواستار رفع سریعتر مشکلات اجرای پروژه بیمارستان 100 تختخوابی کامیاران از سوی دستگاههای ذیربط شد.

حل مشکلات اجرای پروژه بیمارستان 100 تختخوابی کامیاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهرام ملکی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی کامیاران اظهار داشت: شاخص آسفالت راه روستایی در کامیاران حدود 41 درصد بوده که برای رسیدن به میانگین استانی و کشوری نیازمند پیگیری مدیران مربوطه و اختصاص اعتبارات لازم است.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت مسیر کامیاران - سنقر و قرارگیری بخشی از آن در حوزه کردستان نیازمند تخصیص اعتبارات از محل ماده 180 و انعقاد قرارداد آسفالت برای این مسیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: طرح ملی ابرار دولت با عنوان اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی فرصتی ویژه برای افزایش شاخص راه‌های آسفالت روستایی کامیاران است که باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

ملکی افزود: پروژه‌های عمرانی این شهرستان که نیازمند کار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است در محدوده شهرستانی اولویت‌بندی و جمع‌بندی و آن مواردی که بتوان علاوه بر اعتبارات استانی از اعتبارات ملی هم استفاده شود هماهنگی برای تسریع صورت می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان ضمن تاکید لازم مبنی بر تسریع در پیگیری اجرای پروژه بیمارستان 100 تختخوابی کامیاران گفت: رفع مشکلات قانونی مطرح شده میان دانشگاه علوم پزشکی و راه وشهرسازی در این خصوص ضروری است.

وی اظهار داشت: بررسی و اصلاحات مورد نظر در خصوص این بیمارستان انجام و نتیجه به منظور برگزاری نشستی استانی در خصوص تصمیم گیری نهایی و انتقال اسناد زمین در اسرع وقت انجام شود.

ملکی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای جابجایی تیرهای برق نیازمند مساعدت شرکت برق است اضافه کرد: شرکت برق باید با استفاده از شرایط قانونی که برای اجرای این کار وجود دارد در کمترین زمان ممکن در این راستا اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه