English

با توجه به ظرفیت های گردشگری؛

بیش از ۲۱ پروژه در بندرلنگه اجرا شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اجرای ۲۱ پروژه با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان در بندرلنگه خبر داد و گفت: این شهرستان از طرفیت های گردشگری بی نظیری برخوردار است.

بیش از ۲۱ پروژه در بندرلنگه اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد راستاد مدیر عامل بنادر و دریانوری کشور در بازدید از بندرگاه و تاسیسات بندری غرب استان در بندرلنگه با اشاره به طرح جامع توسعه این شهرستان افزود: این طرح در افق ۱۴۰۴ در هئیت عامل سازمان بنادر مصوب شده است.

مدیر عامل بنادر و دریانوری کشور با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در بندرلنگه افزود: یک سایت گردشگری در بندر لنگه تعریف شده که ساخت یک اسکله هم در این سایت است.

وی در نشست با فعالان اقتصادی، مسائل و مشکلات این حوزه را در صادرات، حمل و نقل دریایی و انبار‌های عمومی بررسی و شهرداران بندرلنگه، بندرکنگ و بندر چارک پیشنهادات و درخواست‌های خود را در مورد زیباسازی ساحل و کمک به زیر ساخت‌های شهری مطرح کردند.

احمد جباری، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار توسعه بندرلنگه با ساخت بندر جدید، پیگیری واگذاری اسکله بندر چارک که اکنون در اختیارکیش است و واگذاری آن به بندر چارک و طرح جامع بندر شیو در پارسیان شد.

مد شیبانی فرماندار بندرلنگه نیز گفت: با توجه به ظرفیت بالای صادرات آبزیان و معادن در شهرستان بندرلنگه و عدم پهلوگیری کشتی با ظرفیت ۱۰ هزار تن امکان صادرات از بندرلنگه وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی