English

علی زینی‌وند:

مدیران در کنار سرمایه گذاران باشند

استاندار کرمان گفت: همه دستگاه‌ها در سطح استان مکلف شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوزهای مربوط به طرح‌ها را صادر کنند و مدیران کل به همراه کارشناسان خود در کنار سرمایه‌گذاران باشند و امور را تسریع کنند. 

مدیران در کنار سرمایه گذاران باشند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در آیین افتتاح کارخانه مس کاتد ساردوئیه جیرفت گفت : جنوب کرمان با تولید ۴/۵ میلیون تن محصولات کشاورزی ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و ظرفیت کشاورزی و مکانیزاسیون این منطقه با این پتانسیل ها باید به صورت توسعه پیدا کند.

استاندار کرمان تصریح کرد: صنایع فراوری محصولات کشاورزی باید در کنار مزارع کشاورزی راه‌اندازی و ارزش افزوده محصولات کشاورزی بالا برود.

زینی وند گفت: در کنار این مزیت، با توجه به وجود معدن های منحصر به فرد و با پهنه گسترده معدنی باید ظرفیت فرآوری و تولید در این منطقه نیز باید مورد توجه واقع شود و خوشبختانه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است و الان هم در منطقه ساردوئیه در راستای تحقق مهاجرت معکوس بحث توسعه صنایع معدنی جدی گرفته شده است و همین الان کارخانه مس کاتد را با تولید ۹۰۰ تن افتتاح کردیم.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال در صنایع گفت: کارخانه تولید کنسانتره مس را با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد در حالی که این واحد هنوز جای توسعه و سرمایه‌گذاری بیشتر دارد ، که علاوه بر تولید موجبات اشتغال بیشتری در منطقه را فراهم آورد .

وی با تاکید بر اینکه برای دعوت سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم ، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در سطح استان مکلف شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوزهای مربوط به طرح‌ها را صادر کنند و مدیران کل به همراه کارشناسان خود در کنار سرمایه‌گذاران باشند و امور را تسریع کنند.

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در قوه مقننه یک کمیسیون به عنوان جهش تولید تشکیل گردیده که تمام موانع تولید و سرمایه گذاری را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: تمام سعی قوه مقننه و کمیسیون جهش تولید بر این است که مراحل تسریع ببخشد و تمام سرمایه گذاری هایی که نیاز کشور است از جمله زیر ساخت های کشاورزی معادن و گردشگری و ... سرعت بخشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه