English

حمیده واعظی:

امیدوارم شاهد نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌ها و مناصب مدیریتی استان باشیم

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت : برای اولین بار شاهد حضور یک زن در معاونت استانداری هستیم و امیدوارم آخرین آن نبوده و نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌ها و مناصب مدیریتی استان داشته باشیم

امیدوارم شاهد نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌ها و مناصب مدیریتی استان باشیم
به گزارش خبرگزاری موج کرمان،  حمیده واعظی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در شورای مدیران ستادی استانداری گفت: نگاه ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به چابک‌سازی و بهبود فضاهای اداری، سلامت و عدالت اداری، شایسته سالاری و تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی کارکنان و فعال‌سازی کارگروه‌های مصوب است.  

 حمیده واعظی در شورای مدیران ستادی استانداری عنوان کرد: به همت زینی‌وند استاندار کرمان برای اولین بار شاهد حضور یک زن در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هستیم و امیدوارم آخرین آن نبوده و نقش‌آفرینی دیگر همکاران زن در عرصه‌ها و مناصب مدیریتی استان داشته باشیم تا تجلی‌بخش اراده و توانمندی زن مسلمان ایرانی باشد.

وی افزود: تمام توان و همت خود را در پاسخ به حُسن اعتماد وزیر کشور و استاندار کرمان به کار می‌گیرم تا با همکاری مدیران به عنوان فرد اثربخش در توسعه و پیشبرد منابع انسانی استان گام مثبتی را برداریم.

واعظی ادامه داد: در سال پایانی دولت و با توجه به شیوع کرونا و وضعیت خاص اقتصادی، حفظ و ارتقای انگیزه کارکنان از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه خاص شود و در همکاری مدیران از نظر روحی، روانی و تخصیص امکانات رفاهی در حد بضاعت استان گام مثبتی برداریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به رویدادهای سیاسی و مناسبت‌های مهم پیش روی کشور از جمله دهه فجر، میلاد حضرت زهرا (س) و علی‌‌ابن‌ابیطالب (س)، انتخابات اشاره کرد و گفت: هر کدام از این مناسبت‌ها پشتیبانی و امکانات خاص خود را می‌طلبد.

واعظی تکالیف قانونی حوزه توسعه مدیریت و منابع را برشمرد و با بیان اینکه این تکالیف باید تا پایان سال به اتمام برسند، تصریح کرد: بند "و" ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز شهدا و جانبازان، جذب نیروهای پذیرفته شده در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور باید در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین به موضوعات مورد تاکید استاندار کرمان اشاره داشت و افزود: نگاه ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به چابک‌سازی و بهبود فضاهای اداری، سلامت و عدالت اداری، شایسته سالاری و تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی کارکنان، فعال‌سازی کارگروه‌های مصوب است. 

واعظی، نگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به دیگر معاونت‌ها و ادارات را یکسان دانست و گفت: تفاوتی در این زمینه وجود ندارد و تمام همکاران فارغ از جنسیت، سابقه و شغل، براساس مسئولیت‌پذیری و موثر بودن ارزیابی می‌شوند و در این حوزه هم به همین شکل عمل می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فرید

    درود بر این بانو

  • میرزایی

    آفرین به خانم دکتر واعظی موفق باشند

  • فرنوش

    مرحبا به این طرز تفکر ما در مدیریت به این زنان نیاز داریم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه