English

ضرورت حضور مدیران در بین مردم هرمزگان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران کل دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صورت میدانی با حضور در ادارات کل استان روند خدمات رسانی به مردم استان را ارزیابی و نظارت کنند.

ضرورت حضور مدیران در بین مردم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست با مدیران کل  و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به رویکرد کاری خود، خاطرنشان کرد: در کار اجرایی کاری به تفکرات سیاسی مدیران ندارم بلکه به شایستگی و رعایت نظم و انضباط اداری و توانمندی مدیر قائل هستم‌.

وی در همین رابطه گفت:در عرصه حاکمیت با احدی شوخی نداریم و با اقتدار و عمل در چارچوب تکالیف قانونی اقدام خواهیم کرد و اقتدار به معنای پرخاشگری واهانت نیست بلکه اجرای صحیح قانون جهت تکریم ورضایت مندی مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تکریم مردم، تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و اهمال در اجرای قانون متضرر مردم هستند و لذا توجه کافی در رسیدگی به امور مربوط به مردم اولویت کاری حوزه سیاسی واجتماعی وامنیتی است.

رئوفی در همین رابطه گفت: مدیران کل دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صورت میدانی با حضور در ادارات کل استان روند خدمات رسانی به مردم استان را ارزیابی و نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب همراه با افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی افزود: مردم هرمزگان، مردمی نجیب، شریف، اهل تعامل و شایسته بهترین خدمات هستند و حضور مسئولان در بین آنها برای شنیدن دغدغه هایشان سب دلگرمی آنها  و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  با اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نقش پررنگ و مهمی در استانداری دارد و باید برای تقویت جایگاه این معاونت تلاش کرد.

رئوفی با تاکید بر تقویت بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خاطرنشان کرد: بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با برنامه ریزی مناسب در بالاترین جایگاه علمی و کاری قرار گیرد.

وی افزود: نشست با مدیران کل و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برای ارزیابی اقدامات به صورت منظم برگزار می شود و مدیران در این نشست ها به ارائه اقدامات و عملکرد  دفاتر خود خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه