English

سرهنگ دلاور القاصی مهر اعلام کرد:

خدمت رسانی در ایلام سنگین است/ خدمت در این سرزمین افتخار است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تقدیم سه هزارشهید وظیفه ما را برای خدمت رسانی به استان ایلام سنگین تر کرده است.

خدمت رسانی در ایلام سنگین است/ خدمت در این سرزمین افتخار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، افزود: آمده‌ام به مردم استان ایلام بگویم ما خادم شما هستیم؛ به مردم چنین سرزمین مقدسی برای ما یک افتخار است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام مردمی هستند که دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و در این برهه از زمان ما بایستی با خدمت رسانی بهتر و بیشتر دین خودمان را به آنان ادا کنیم،اظهار داشت: حوزه پلیس و نیروی انتظامی آن چنان گسترده است که انسان از بدو تولد تا روز مرگ با آن سروکار دارد.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه رضایتمندی مردم از اولویت‌های اصلی کار ماست،تصریح کرد: نیروی انتظامی نیازمند حمایت و پشتیبانی است چراکه فرزندان هم این کشور و استان هستند و شبانه روز ارائه خدمت می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به پلیس همه متهم و مجرم نیستند بلکه خدمات پلیس علاوه بر برخورد با جرم و مجرم، خدمات متفاوتی را در بحث گذرنامه،تعویض پلاک، راهنمایی و رانندگی،مشاوره و آموزش و...را به مردم ارائه می دهد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس در سرما و گرما و سختی‌ها همراه مردم است، گفت: پلیس نیاز به دلگرمی دارد.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد:امروز  مقرهای  انتظامی ما در شهرستان های تازه تاسیس با توجه به نیاز مردم و نبود اماکن انتظامی، در مدارس و به صورت اجاره ای راه اندازی شده است که می‌طلبد با پیگیری های لازم از سوی نمایندگان مجلس و همچنین خیرین امنیت ساز، اماکن انتظامی خاص و در شان مردم ساخته شود تا پلیس با استقرار در این اماکن به مراجعه کنندگان بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه