English

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد:

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایلام با موفقیت انجام شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح موفق ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، ۷ قبضه سلاح ساچمه‌زنی، ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق، تعداد ۵۸ راس گوسفند قاچاق ،۲۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایلام با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر با اشاره به اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد،افزود: اراذل و اوباش ،قاچاقچیان سلاح و کالا و ارز باید بدانند که هیچ جای امنی برای آنان در استان ایلام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در این طرح نتایج خوبی به دست آمد و در روزهای آینده نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد،اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم استان ایلام خط قرمز ماست و با کسانی که از خط قرمزهای پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد:همان گونه که به مردم عزیز استان ایلام قول داده بودیم مبارزه قاطع و مستمر با اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش استان را به مخاطره بیندازند در اولویت برنامه‌های پلیس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه