English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

کشف بیش از ۹ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره

فرمانده انتظامی استان از کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره خبر داد.

کشف بیش از 9 تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار  نورعلی یاری افزود : روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی هندمینی شهرستان بدره در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیر های مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری 3 دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه در این راستا 4 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایئی معرفی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ زنده قاچاق را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال تعیین کردند.

سردار یاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش 67 تن مرغ قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است ، خاطرنشان کرد: پس هماهنگی با مرجع قضائی، طیور کشف شده جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

سردار یاری بر اثر گذاری قاچاق در افزایش قیمت این کالای مورد نیاز مردم در چند ماهه اخیر اشاره کرد و از مردم خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، خصوصا مایحتاج ضروری مردم، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه