English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

مردم با جدیت بیشتری توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند

هوشنگ بازوند گفت: اجرای طرح تکمیلی شهید حاج قاسم سلیمانی سبب شکل‌گیری سرمایه اجتماعی و مشارکت بیشتر مردم و انسجام برای مقابله با کرونا شد.

مردم با جدیت بیشتری توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا کرمانشاه که امروز حضور مسئول محمدصادقی به‌عنوان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: با اجرای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا «شهید سلیمانی» انسجام و مشارکت مطلوبی در سطح کشور ایجاد شد.

وی افزود: کاهش بیش از هزار نفر بستری‌ها و‌ تداوم روند کاهشی فوتی‌ها در آذر و دی‌ماه ماحصل همین همدلی و همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان، بسیجیان و داوطلبانی است که برای مبارزه با کرونا بر اساس اولویت‌ها مشخص‌شده محله به محله برای قطع زنجیره انتقال کرونا خالصانه و جهادی کارکردند.

بازوند به روند امیدبخش وضعیت شهرستان‌ها به دلیل تلاش‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: سپاه، بسیج، کادر بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی کنار مردم بودند و‌ در این طرح که مزین به نام مبارک شهید سلیمانی بود سبب شد مشارکت بی‌نظیری شکل گیرد و‌ نقش‌آفرینی مردم موفقیت طرح را بیشتر کرد.

استاندار کرمانشاه پیام‌های طرح شهید سلیمانی را خاطرنشان ساخت و تأکید کرد: این طرح اجماع و انسجام بسیار مطلوبی ایجاد کرد که سبب افزایش سرمایه اجتماعی شد و درواقع نشان داد برای قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت مردم را بیشتر کرد.

مقام ارشد استان ادامه داد: آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه از ۱۲۶۰ نفر امروز به ۱۴۰ نفر رسیده و بر این اساس از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم تشکر و قدردانی می‌نماییم.

وی تأکید کرد: در صورت عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی امکان دارد دوباره وارد پیک بیماری کرونا شویم و حتی الآن هم در برخی شهرستان‌ها رو به افزایش است که لازم است تأکید بیشتری روی رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه