English

اردشیر سعدمحمدی :

سال آینده سه کارخانه جدید کنسانتره مس در کرمان افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: سال آینده سه کارخانه جدید کنسانتره در کرمان شامل درآلو، دره‌زار و معدن ۷۲ هزارتنی حاصل از سرباره‌های مس افتتاح خواهیم کرد

سال آینده سه کارخانه جدید کنسانتره مس در کرمان افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت سه پروژه مکانیزاسیون معدن مس سرچشمه، فاز سوم توسعه تغلیظ و پالایشگاه جدید مجتمع مس سرچشمه کلنگ زنی شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا امروز ۲۲۰ هزار تن کاتد مس تولید شده و تا پایان سال به ۲۸۰ هزار تن کاتد مس خواهیم رسید که نسبت به مدت سال مشابه سال گذشته ۱۲ درصد جلوتر هستیم.
اردشیر سعدمحمدی اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران امروز برنامه 2 میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو به علاوه ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید را شروع می کند.

وی اظهار کرد: تا به امروز ۲۲۰ هزار تن کاتد تولید شده و تا پایان سال با تلاش تمامی پرسنل مس به ۲۸۰ هزار تن مس خواهیم رسید که نسبت به مدت سال مشابه سال گذشته  ۱۲ درصد جلوتر هستیم.

سعدمحمدی اضافه کرد :در راستای توجه به جوانان و مسئولیت های اجتماعی سه ورزشگاه در استان کرمان در دست احداث است، سعی می شود در سه ماه اول سال آینده یک ورزشگاه ۳۰ هزار نفری در کرمان و ۱۵ هزار نفری مدرن در رفسنجان و یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در شهربابک افتتاح شود.

وی گفت : همین راستا 70 زمین چمن مصنوعی هم در روستاهای این استان اجرا شده است تا برای جوانان علاقمند به ورزش کاری انجام شده باشد و این حمایت ها ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه