English

وزیر صمت در تبریز:

به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم/ تولید خودرو تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

وزیر صمت با بیان این که به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم و این کار را انجام خواهیم داد گفت: تولید خودرو تا 50 درصد افزایش می‌یابد.

به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم/ تولید خودرو تا 50 درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حوزه اکتشافات باید کار‌های بیشتری انجام بشود و پهنه‌ های امیدبخش معدنی در حوزه فلزات سنگین و مس در آذربایجان شرقی وجود دارد که توسعه اکتشافات آنها در دستور کار است.

وزیر صمت با بیان برخی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: به دنبال شکستن گام به گام انحصار خودرو‌ها برای ایجاد بازار رقابتی هستیم تا مصرف کنندگان خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب دریافت کنند.

رزم حسینی همچنین با اشاره به آمار افزایشی تولید خودرو در چند ماه اخیر گفت: افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماهه دوم در دستور کار داریم.

وی به اجرایی شدن پروژه نفیلین سینیت سراب اشاره و بر انجام اقدامات لازم برای تکمیل و نهایی شدن آن تاکید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عرضه و فراوانی کالا در دستور کار وزارت صمت است گفت: ثبات نسبی نیز به وجود آمده است و با ابلاغیه‌های جدید ستاد اقتصادی دولت و تسریع در ترخیص کالا‌های رسوبی در گمرکات این روند تسریع شده است.

وی همچنین با تأکید بر لزوم حذف قوانین زائد اداری ادامه داد: باید قوانین دست و پاگیر برداشته شود تا مدیران کشور ریسک پذیر باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه