English

بخش خصوصی بازوی توانمند حوزه سلامت؛

ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی غدیر الیگودرز افتتاح شد

عصر امروز جمعه، در مراسمی، ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی غدیر الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی غدیر الیگودرز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولین، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه شهرستان، ساختمان جدید درمانگاه غدیر الیگودرز رسماً به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این مرکز، مسعود عزتی مدیر درمانگاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، ابراز داشت: جهت ساخت این درمانگاه که در 2 بخش عمومی و تخصصی به شهروندان ارائه خدمت می‌کند، رقمی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

*بخش خصوصی بازویی توانا برای بهداشت و درمان لرستان

در ادامه این مراسم، دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین‌ مراکزی، گفت: بخش خصوصی می‌تواند بازوی توانمندی برای حوزه بهداشت و درمان لرستان باشد .

وی، ضمن گلایه از برخی ناملایمات، تصریح کرد: الزاماً حمایت نماینده مجلس از بخش خصوصی، به معنای شراکت و ذینفع بودن او نیست اما متاسفانه گاهی عده‌ای با جوسازی سعی دارند تا اجرای برخی پروژه‌ها را با حرف‌های غیرمستند با اختلال روبرو کنند که ما در مقابل آنها ایستاده‌ایم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: انشاالله در فضایی سالم‌تر و به‌دور از هرگونه غوغاسالاری، همه باید در راستای فراهم نمودن زیرساخت‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی تلاش کنیم.

گفتنی است، عصر امروز جمعه 19 دی‌ماه 99، با حضور برخی مسوولان شهرستانی، ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی غدیر الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی