English

اکبر سلیم نژاد:

نگاه جزیره ای در شهرداریها به روند خدمت رسانی لطمه می زند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نگاه جزیره‌ای مانع توسعه شهر است، گفت: بخشی نگری و نگاه جزیره‌ای، عامل کاهش بهره‌وری عملکرد در شهرداری است و به روند خدمت رسانی لطمه می زند.

نگاه جزیره ای در شهرداریها به روند خدمت رسانی لطمه می زند

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج البرز، اکبر سلیم نژاد در سه شنبه های نظارتی با حضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر در بازدید از منطقه دو شهرداری کرج پای صحبت مراجعه کنندگان نشست و ضمن بررسی مشکلات شهروندان اظهار داشت: جزیره ای عمل کردن از رسیدن به اجماع واحد در تصمیم سازی جلوگیری می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم هم افزایی مدیران شهری با اعضای شورای اسلامی شهر در استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها، تصریح کرد: محصول نظارت شوراها بر شهرداری محصول مطلوبی است. شورای اسلامی شهرها به عنوان نهاد مردمی می‌تواند بازوی اجرایی و سیاستگذاری و نظارتی قدرتمند در مدیریت شهری و به تبع آن تحقق اهداف محلی و کلان شهری و بهینه ‌سازی زندگی شهروندان باشد.

سلیم نژاد افزود: دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج با افزایش همدلی و تعامل و تخصصی کار کردن می کوشد تا امانتدار اعتماد مردم باشد و باید گفت که شهر با همه زیرساخت‌های آن امانتی در دستان این مدیران است، بنابراین باید مدیران شهری در راه ساماندهی، برنامه ریزی و نظارت بر شهر بکوشند.

وی درخصوص عملکرد شوراها به عنوان نهادی ناظر بر شهرداری تاکید کرد: مدیریت شهر را باید جدی گرفت خواه این مدیریت در عرصه اجرایی به نام شهرداری و خواه در عرصه سیاست گذاری و نظارتی به نام شورای شهر باشد. باید بپذیریم تمام رویدادهای خوب و بد، آبادانی‌ها و عقب افتادگی‌های یک شهر به مدیران آن باز می‌گردد و نقش شوراهای اسلامی شهرها که وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری ‌ها را دارند پررنگ‌تر است.

به گفته سلیم نژاد، به قطع دوره های گذشته شورای اسلامی شهرها نواقص بیشتری را داشتند که در دوره پنجم پختگی بیشتری به دست آوردند و به تناسب تا اکنون که در دوره پنجم قرار داریم شورای شهر دارای انسجام بیشتری شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه