English

رئیس کل دادگستری استان یزد؛

کمک اصلی مردم در قدردانی از پزشکان و پرستاران توجه به دستورات ستاد کرونا است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دستگاه های پزشکی و قضایی، سلامت و امنیت را تامین می کنند، گفت: پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و کمک اصلی آحاد جامعه در قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری، رعایت پروتکل های بهداشتی، التزام به قوانین ستاد کرونا و طرح های فاصله گذاری اجتماعی است.

کمک اصلی مردم در قدردانی از پزشکان و پرستاران توجه به دستورات ستاد کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حاکمیت یک جامعه باید امنیت و سلامت مردم خویش را تأمین کند که بخش اعظم این دو مقوله به دست دستگاه قضایی و تشکیلات پزشکی و پرستاری است.

وی در آیین تجلیل از جامعه پرستاری وابسته به دادگستری، با تأسی به حدیث شریف نبوی(ص) نِعْمَتَانِ‌ مَجْهُولَتَانِ‌ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَة ، اظهار داشت: دو نعمت بزرگ هر جامعه، امنیت و سلامت است که به طور طبیعی تا مدامی که هست، چندان مورد دقت و توجه مردم قرار نمی گیرد و وقتی که مورد تهدید و به خطر افتاد جامعه به ارزش و اهمیت آن پی می برد، مثل نعمت سلامتی که با شیوع ویروس کرونا مردم تازه به تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه خدوم پزشکی و پرستاری بیشتر پی بردند.

وی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و مشارکت بسیار خوب مردم و خیرین در دوران کرونا را در عبور از مشکلات فراگیر این بیماری، بسیار ارزشمند ذکر کرد و بیان داشت: حضور با شکوه مردم در رزمایش های مؤمنانه در تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین، تأمین تجهیزات و اکسیژن برخی از بیمارستان ها توسط خیرین، کمک های بی منت مردم و به ویژه تلاش خالصانه بسیجیان در رتق و فتق امور، حتی کمک بی پیرایه طلاب بسیجی در انجام برخی از کارها، از نقاط روشن و طلایی و ماندگار دوران کرونا است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز کرونا تمام نشده است، گفت: کمک اصلی آحاد جامعه در قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری، رعایت پروتکل های بهداشتی، التزام به قوانین ستاد کرونا  و طرح های فاصله گذاری اجتماعی است.

وی پرستاران را مدافعین حقیقی جبهه سلامت جامعه دانست و ابراز داشت: نقش پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بودند بسیار بارز بود چراکه این قشر شریف با وجود مخاطرات جانی باید مجاهدانه با به خطر انداختن سلامت خود در سنگر خدمت بمانند و از سلامت جامعه صیانت نمایند.

شایان ذکر است در یک اقدام نمادین، رئیس کل دادگستری استان یزد، از پرستارانی که همسر آنان کارمند دستگاه قضایی بودند تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی