English

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

کشف قاچاق لوازم آرایش بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به موضوع قاچاق و دپو لوازم آرایشی، از قاچاق این لوازم به ارزش بیش از 140 میلیارد ریال خبر داد.

کشف قاچاق لوازم آرایش بیش از 140 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به کشف قاچاق لوازم آرایش بیش از 140 میلیارد ریال، گفت: حسب گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف مقادیر زیادی لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی قاچاق به ارزش حدود ۱۴۱ میلیون ریال از پارکینگ یک منزل مسکونی پرونده ای به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

وی افزود: فردی که اقدام به دپو و نگهداری لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی قاچاق در منزل مسکونی با هدف فروش با چند برابر قیمت در شرایط کمبود کرده بود به پرداخت ۴۲۲ میلیون ریال محکوم شد.

وی اضافه کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از تشریفات قانونی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ حدود ۴۲۲میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای، پرونده در اجرای احکام در حال اجرا است. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان در خبر دیگری از نصب پرده بر سر در واحد مرغ فروش متخلف به مدت ۲ هفته خبرداد و گفت: این واحد صنفی مرغ را گرانتر از نرخ مصوب عرضه می کرد که توسط تعزیرات حکومتی همدان به دلیل داشتن سابقه علاوه بر جزای نقدی محکوم به نصب پرده نیز شد.

جودکی یادآوری کرد: پس از دریافت گزارش بازرسان سازمان صمت همدان مبنی بر اینکه یک واحد صنفی مرغ فروشی اقدام به گرانفروشی ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کرده است با وصول پرونده به تعزیرات حکومتی ، شعبه سوم این اداره کل متهم را علاوه بر نصب پرده تخلف به مدت ۲ هفته ، به پرداخت ۱۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد. 

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه