English

۳۲۸ جوان هرمزگانی داوطلب هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی شدند

از ابتدای آذرماه تا کنون در راستای طرح ملی ناظران سلامت ۳۲۸ داوطلب هرمزگانی به عنوان بخشی از طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی فعالیت دارند.

328 جوان هرمزگانی داوطلب هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در خصوص نقش و مشارکت داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر در طرح حاج قاسم سلیمانی، گفت: از ابتدای آذرماه تا کنون ۳۲۸ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۱۶۰ تیم در راستای اجرای طرح ملی ناظران سلامت فعالیت کردند.

مختار سلحشور ادامه داد: این افراد تاکنون به افزون‌ بر چهار هزار و ۶۰۰ نفر از صاحبان مشاغل خدمت کردند و هم اکنون نیز در حال خدمت‌دهی به مردم هستند.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون سه هزار و ۲۹۷ واحد صنفی در این استان را مورد بازدید قرار گرفته و هدف از اجرای این طرح را کاهش روند بیماری کرونا است.

مدیر عامل هلال احمر استان هرمزگان بیان داشت: این طرح در قالب طرح بزرگ‌تر، شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح که تا پایان فصل زمستان ادامه می‌یابد برنامه‌هایی از قبیل مراقبت بیماران، آموزش همگانی، پایش و نظارت اجرا می‌شود و جوانان داوطلب در قالب تیم‌های ۲ نفره با حضور در سطح  شهر، محلات و بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه