English

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در شهرستان پارسیان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستان پارسیان، از اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر به مناطق متاثر از سیل خبر داد.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در شهرستان پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: در پی بارندگی روز گذشته، بخشی از راه های مواصلاتی شهرستان پارسیان به روستاهای اطراف بدلیل ریزش کوه و طغیان رودخانه ها مسدود و تجمع آب موجب آسیب منازل مسکونی شده است.

وی  با اشاره به اعزام تیم های امدادرسانی هلال احمر به شهرستان پارسیان، ادامه داد: با اعلام گزارشاتی مبنی بر تجمع آب در منازل مسکونی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر نسبت به تخیله آب از منازل اقدام نمودند.

وی ادامه داد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن ٢ دستگاه خودرو پراید و پژو پارس در مسیر رودخانه فصلی که از سر کوه گردنه های لامرد سر چشمه میگیرد، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند که ۵ سرنشین متوفی این خودروها پس از جستجو به عوامل انتظامی تحویل داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه بارندگی های پارسیان ۵ متوفی و ۳۵ آسیب دیده به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه