English

اجرای طرح آمران سلامت در ۱۳۰ پایگاه در سراسر استان هرمزگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر استان توسط جوانان و داوطلبان بشردوست این جمعیت خبر داد.

اجرای طرح آمران سلامت در ۱۳۰ پایگاه در سراسر استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت داوطلبان در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: طبق دستور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، طرح آمران سلامت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،  با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان و استفاده از ظرفیت  جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر استان در حال اجراست.

سلحشور اظهار کرد:در این طرح مقرر است جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور در معابر پر تردد، ضمن ارائه نکات آموزشی، هموطنانی را که بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدام به تردد در سطح معابر می کنند را راهنمایی و ارشاد کنند.

هلال احمر

وی بیان کرد:طرح آمران سلامت از صبح روز دوشنبه  ۵ آبان ماه سال در ۱۳۰ پایگاه در قالب پایگاه های ثابت، سیار، خانه های هلال و سمن ها در سراسر استان آغاز به فعالیت کرده است.

هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد:کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور  توجه  دستورالعمل های بهداشتی،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد غیر ضرور در معابر است که امیدواریم با اجرای طرح آمران سلامت از وضعیت نگران کننده شیوع کرونا، با افتخار عبور کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی