English

با محوریت هر خانه یک پایگاه سلامت؛

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بندرلنگه آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه در تشریح طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بسیج دارای ظرفیت وسیع و گسترده ای است که از تمام ظرفیت و نیروهای بسیجی خود در راستای مدیریت و کنترل ویروس کرونا استفاده می کند.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بندرلنگه آغاز  شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسحق موذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه افزود: مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کووید ١٩ به شیوه محله و خانواده محورمبتنی بر هرخانه یک پایگاه سلامت  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

موذن نسب هدف کلی این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کووید ١٩از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی دانست و بیان کرد: برای انجام این طرح دستگاه هایی همچون هلال احمر، اموزش و پرورش، شهرداری، اصناف، ستاد اربعین و ستاد اجرائی فرمان امام و بسیج و شبکه بهداشت همکاری می کنند.

وی با اشاره به این های اجرایی در این طرح تصریح کرد: تیم های اجرائی این طرح شامل تیم های مراقبتی حمایتی و نظارتی است که تا کنون ٣٨ تیم حمایتی، ٨۴تیم مراقبتی و ١٨ تیم نظارتی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ادامه داد: تست تشخیص سریع Ag-RDT از روز سه شنبه درسطح شهرستان اغاز شده است و همچنین  روزانه تست PCR  از ساعت٨:٣٠ الی١١ در مرکز شهری شهید رجایی  این شهرستان انجام می شود.

موذن نسب خاطر نشان کرد:  نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین بازدید روزانه از امکان عمومی و اصناف و مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و رهگیری فعال افراد مثبت و  تمام افراد در تماس با فرد مشکوک از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان است لذا برای برگزاری هر چه بهتر این طرح و استفاده از بسیجیان پایگاه های مقاومت ، جلسات آموزشی برای نیروهای دواطلب مردمی و همچنین فرمانده های پایگاه های بسیج برگزار شده است لذا انتظار می رود و بسیجیان و نیروهای مردمی به این طرح بپیوندند و در آینده ای نزدیک شاهد از بین رفتن این بیماری در سطح کشور و همچنین در سطح شهرستان باشیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه