English

کمک سپاه در طرح تحول محلات بندرلنگه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه همواره در بحث محرومیت زدایی پیشرو بوده‌ و خدمات شایانی را نیز در روستاهای محروم بخش مهران از قبیل ساخت مسکن داشته است.

کمک سپاه در طرح تحول محلات بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ اسحاق موذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه همواره در بحث محرومیت زدایی و مردم‌یاری پیشروتر از همه مجموعه ها بوده‌  و خدمات شایانی را نیز در روستاهای محروم بخش مهران از قبیل ساخت مسکن داشته است.

وی افزود: در طرح تحول محلات نیز منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه به کمک مجموعه بسیج آمده است تا بتوانیم بهتر و بیشتر خدمات شایانی را به مردم ارائه کنیم و مورد رضای حق تعالی نیز قرار گیرد.

فرمانده سپاه بندرلنگه  گفت: نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، فرماندار و اعضای شورای اداری وشورای تامین شهرستان بندرلنگه و شهرداری ها با یک هم افزایی و ید واحد به کمک بسیج آمده اند برای ایجاد تحول اساسی در محلات در قالب قرارگاه طرح تحول محلات، که ان شاء الله بتوانیم با کمک خود مردم در این طرح موفق و سربلند شویم.

موذن نسب با اشاره به مشکلات شهرداری بندرلنگه بیان داشت: امروزه شهرداری این شهر با مشکلات اساسی دسته و پنجه نرم می‌کند و ما امیدواریم که مشکل این مجموعه حل شود و از طرفی دیگر نیز در کارگروه عمرانی شهرداری نقش بسیار موثری بر عهده  دارد.

در ادامه سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه همواره بدون منت در کنار مردم بوده و خود را خدمتگذار می‌داند و از هیچ کوششی برای رضایت مردم دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به نیاز شهرداری بندرلنگه جهت امورات عمرانی در کارگروه عمرانی قرارگاه طرح تحول محلات ، بیان داشت: به منظور پاکسازی و بهسازی محلات بندرلنگه ماشین آلات و دستگاه های مکانیز خود را به کمک شهرداری این شهر خواهیم آورد تا هر چه سریعتر عملیات عمرانی را در برخی محلات به سرانجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه