English

محسن منصوری:

الگوی جامع توسعه در مناطق محروم کشور محقق می‌شود

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی الگوی جامع توسعه در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور محقق می‌شود.

الگوی جامع توسعه در مناطق محروم کشور محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی در نشست با نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی الگوی جامع توسعه در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور محقق می‌شود.

وی تسریع در روند اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی را ضروری دانست و افزود: تسریع در روند اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌ها و طرح‌ها و روند اجرای عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت زدایی با تفکیک مشارکت‌های بخش دولتی و بنیاد علوی ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

منصوری با بیان اینکه بنیاد علوی وارد فاز محرومیت‌زدایی در کشور شده است تصریح کرد: بنیاد علوی به خوبی وارد فاز محرومیت‌زدایی در کشور شده است و در حال حاضر برای تقویت و توانمندسازی حوزه‌های تربیتی، آموزشی، سلامت، بهداشت، عمران و فرهنگ شهرهای محروم در مناطق مختلف کشور تلاش می‌کند.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به وضعیت شهرستان گرمی بیان کرد: در استان اردبیل نیز بنیاد علوی با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه وارد شهرستان گرمی شده و فعالیت‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف آن منطقه اجرا می‌کند و با توجه به اینکه شهرستان گرمی در جمع ۲۰ شهر محروم کشور قرار دارد بنیاد علوی در راستای تقویت زیرساخت‌های این منطقه اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان گرمی و پروژه‌ها و طرح‌های در دست احداث امسال ۴۰ میلیارد تومان به این منطقه اعتبار از سوی بنیاد علوی اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه