English

منصوری خبر داد؛

افزایش تعداد مناطق محروم تحت پوشش بنیاد مستضعفان

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه تمرکز اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است گفت: بر این اساس ۱۲ منطقه محروم انتخاب شده و با تصویب هیات امنا این مناطق به ٣١ منطقه افزایش می یابد.

افزایش تعداد مناطق محروم تحت پوشش بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن منصوری ، مدیرعامل بنیاد علوی در نشست هم اندیشی رییس بنیاد  مستضعفان با جمعی از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی با بیان اینکه خود را مکلف به استفاده از گروه‌های جهادی می دانیم ، گفت: در حکم مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های ایشان براستفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و متصل شدن این گروه‌ها به بنیاد مستضعفان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هر جا جوانان مومن و انقلابی وارد کار شده‌اند اثرگذاری این اقدامات چند برابر شده است،  اظهار کرد: از لحاظ علمی سازمان‌های بنیاد نباید خودشان ماموریت‌ها را به عهده بگیرند و این ماموریت ها باید به گروه‌های جهادی برون سپاری شود.

مدیرعامل بنیاد  علوی با بیان اینکه تمرکز اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است تصریح کرد:  بر این اساس ۱۲ منطقه محروم انتخاب شده و با تصویب هیات امنا این مناطق به ٣١ منطقه افزایش می یابد. همچنین بخشی از ماموریت‌های بنیاد علوی در مناطق هدف و بخشی نیز توسط دوستان جهادی، خارج از این مناطق دنبال می‌شود.

به گفته وی بنیاد مستضعفان توانایی حمایت از گروه‌های جهادی را دارد و از این گروه‌ها استقبال می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه