English

پیگیری مستمر فرمانداری یزد؛ ایجاد اشتغال و کمک به واحدهای صنعتی شهرستان

بازدیدها و جلسات مستمر فرمانداری یزد برای کمک به واحدهای صنعتی، اشتغال و پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان یزد؛ شش ماهه دوم سالجاری با جدیت در حال پیگیری است.

پیگیری مستمر فرمانداری یزد؛ ایجاد اشتغال و کمک به واحدهای صنعتی شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد از کارگاه قالی شویی و خدمات فرش روستای فهرج در بخش مرکزی یزد با هدف پیگیری و حل مشکلات  واحدهای تولیدی، فنی وخدماتی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار، مسائل مشکلات این گارگاه قرارگرفت.

همچنین فرماندار یزد از یک مجتمع فنی روستای اکرم آباد در بخش مرکزی یزد بازدید کرد و پس از شنیدن مشکلات مطروحه توسط مدیر مجموعه، فرماندار دستورات لازم در جهت پیگیری حل مشکلات در اسرع وقت را صادر کرد.

لازم به ذکر است: در جهت پیگیری مسائل اشتغال مددجویان کمیته امداد در شهرستان، جلسه کار گروه اشتغال شهرستان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری یزد، در محل فرمانداری یزد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، در این جلسه که به صورت غیر حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد جذب اعتبارات اشتغال مددجویان مناطق یک و دو کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان یزد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

گفتنی است: برای پیشگیری از وقوع جرم در مناطق کمتر برخوردار شهرستان، نشست کارگروه بررسی مسائل و مشکلات محله حسن آباد به ریاست معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری واعضای کارگروه، در محل فرمانداری یزد برگزار شد.

گفتنی  است: در این جلسه گزارش پیگیری مصوبات واقدامات عملیاتی جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بررسی آسیب ها مشکلات منطقه حسن آباد و مصوبات جلسه قبل در فرمانداری بررسی و تصمیم گیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه