سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد؛

نشست توسعه شهرستان یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس

نشست توسعه شهرستان یزد با حضور نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار یزد در فرمانداری یزد برگزار و به موضوعات احداث بیمارستان تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل علیه السلام، اجرای طرح خطوط BRT، احیا و مرمت قنوات ارزشمند و... پرداخته شد.

فرماندار یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشست توسعه شهرستان یزد با حضور صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید محمد رستگاری فرماندار یزد و علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، سیدمجتبی حسینی پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و مسئولین ادارات ذیربط شهرستان یزد در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

 گفتنی است: این نشست با موضوع  ارائه گزارش از سوابق وپیگیری‌های انجام شده در خصوص طرح تامین روشنایی نقاط حادثه خیز محور کنارگذر یزد و ارائه مکتوب مستندات و درخواست ها به نماینده محترم جهت پیگیری های بعدی توسط مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان یزد برگزار شده است.

توحیدی فر مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد در این نشست به ارائه گزارش کامل سوابق و مستندات برای تامین اعتبار احداث بیمارستان تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل علیه السلام  و ارائه درخواست مکتوب مستندات و درخواست ها به نماینده محترم برای پیگیری های بعدی پرداخت.

همچنین آرش نواب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی استان یزد در این نشست به  ارائه گزارشی از طرح تامین زیرساخت برق در بافت تاریخی یزد و ارائه مکتوب مستندات و درخواست ها پرداختند.

لازم به ذکر است: در این نشست محمد یارمند مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد و حمید رضا قمی عضو شورای اسلامی شهر یزد به ارائه گزارشی از سوابق و پیگیری های انجام شده و درخواست برای تامین اعتبار و اجرای طرح خطوط BRT حمل ونقل شهری در شهر یزد پرداختند.

همچنین سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری وصنایع دستی استان یزد و سید جمال سجادی پور ریاست سازمان جهاد کشاورزی یزد و رییس شورای قنات زارچ ودیگر مسئولین ذیربط در نشست توسعه شهرستان یزد به ارائه گزارش کامل مصور برای تامین اعتبار مرمت قنوات ارزشمند به ویژه احیا و مرمت قنات جهانی زارچ پرداختند.

محمدرضا عارفی  مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد در نشست توسعه شهرستان یزد در خصوص تامین اعتبارواجرای طرح خطوط BRT حمل ونقل شهری در شهر یزد و دیگر طرحهای عمرانی شهرستان گزارشی ارائه کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه