English

بازدید های فرماندار یزد برای بررسی مشکلات تولید و اشتغال

بازدید های فرماندار یزد در روزهای گذشته از کارخانه و کارگاه های ریسندگی و بافندگی و اشتغال بانوان شهرستان یزد برای پیگیری امور تولیدات نساجی و اشتغال انجام شد.

بازدید های فرماندار یزد برای بررسی مشکلات تولید و اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد از بخش های مختلف کارخانه سلک باف یزد بازدید و از نزدیک با فرآیند تولیدات این شرکت آشنا شد.

در ادامه مدیرعامل  این شرکت درجلسه ای به تشریح زمینه فعالیت و بخش های مختلف فرآیند تولید کارخانه پرداخت و از مشکلاتی که در راه فراوری توسعه و گسترش و ترخیص تجهیزات مورد نیاز این  کارخانه و همچنین افزایش تولید و اشتغال قرار دارد، سخن گفت.

سید محمد رستگاری پس ازشنیدن موارد مطروحه برای حل مشکلات موجود و کمک به افزایش تولید این واحد صنعتی قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، گفتنی است کارخانجات سلکباف یزد یکی از کارخانه های برتر کشور در تولید نخ است و از محصولات این کارخانه تولید  نخ اپن اند و نخ رینگ با ضخامت های متفاوت و ترکیبات مختلف پلی استر و پنبه با کیفیت عالی می باشدو از نخ های تولیدی این کارخانه در تولید انواع پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین سید علی حسینی منش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد با همراهی جمعی از مسئولین و کارشناسان از کارگاه های تولیدی ریسندگی و بافندگی مریم آباد یزد بازدید کرد و روند تولید و عرضه محصولات آن  را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

گفتنی است: فرماندار یزد با همراهی سید علی حسینی منش معاون برنامه ریزی و توسعه ضمن بازدید از دو طرح اشتغالزایی بانوان یزدی فرایند اعطای تسهیلات تکمیلی اشتغالزایی بانوان را در شهرستان نیز مورد بررسی قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه