English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مجموعه جامع علمی در زمینه وقف تهیه می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با استفاده از آثار ارسالی به دبیرخانه پژوهشی هفتمین جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری مجموعه جامع علمی در زمینه وقف تهیه می شود.

مجموعه جامع علمی در زمینه وقف تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک بابیان اینکه آثار علمی و پژوهشی حوزه وقف مربوط به واقفان و موقوفات مهم و کارساز است، بیان کرد: در این زمینه استان اصفهان یکی از استان‌های سرآمد است و از این رو واقفان بزرگ و موقوفات مهمی در این استان وجود دارد.

 وی در خصوص برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری اظهار داشت: در این جشنواره هشت بخش پیش بینی شده است که مهم ترین بخش آن محتواهای علمی قابل عرضه است و از این رو با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استان اصفهان بخش پژوهشی به این استاد سپرده شده است.

این مقام مسئول وجود دانشگاه‌ها، شخصیت‌های بزرگ و حوزه‌های علمیه را عامل دیگری برای وجود بسترهای لازم برای برگزاری بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان است، ادامه داد: ازسوی دیگر ظرفیت خوبی در دانشگاه علوم قرآنی وجود دارد که می‌تواند بسیار کارساز باشد.

وی با بیان اینکه اجرای بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با همکاری اوقاف و دانشگاه علوم قرآنی برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در این دانشگاه دانشجویان بسیار خوبی وجود دارد و قرار است در این بخش از حضور آنها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه کتاب‌، مقاله، جزوه و هر آنچه در حوزه وقف است در این جشنواره مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در این زمینه در نظر داریم مجموعه جامعی از منابع علمی در زمینه وقف ایجاد کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه امروزه با توجه به شرایط فعلی استفاده از ظرفیت‌های علمی در زمینه بیمار‌ی‌ها، وضعیت اقتصادی، توسعه شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید سازمان اوقاف و امور خیریه است، ابراز داشت: همه اینها مدنظر است و برای تحقق آن گام بر می‌داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه