English

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه:

فروشگاه لباسی که از مانکن زنده زن استفاده می‌کرد، پلمپ شد

سرهنگ حسن حیدری از پلمپ یک واحد صنفی خبر داد که اقدام به انتشار تصویر و فیلم‌هایی مبنی بر استفاده از بانوان به‌عنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام خود کرده بود.

فروشگاه لباسی که از مانکن زنده زن استفاده می‌کرد، پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در خصوص پلمپ یک واحد صنفی در کرمانشاه که از مانکن زنده بانوان استفاده کرده بود، ابراز داشت: پس از انتشار تصاویر و فیلم یک مغازه در صفحات فضای مجازی که صاحب آن برای جلب‌توجه مردم و مشتریان از مانکن زنده استفاده کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم و تصاویر این اقدام، مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف دریکی از محلات کرمانشاه شدند.

حیدری تصریح کرد: ازآنجایی‌که اقدام صاحب مغازه با شئون اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، مأموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمپ این واحد صنفی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن‌های زنده خانم و انتشار تصاویر آن‌ها در فضای مجازی اقدامی مغایر بااخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می‌شود.

حیدری با اشاره به اهمیت زیادی که دین مبین اسلام برای بانوان قائل است، گفت: پرونده واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

دادستان کرمانشاه نیز روز گذشته (14 آذر) به اقدام واحد صنفی در کرمانشاه که از مانکن زنده بانوان استفاده کرده بود، واکنش نشان داده و دستور پلمپ این واحد صنفی را داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه