English

۱۸ هزار تن مواد اولیه بهداشتی در اشتهارد کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 18 هزارو 548 تن مواد اولیه بهداشتی احتکارشده در یک شرکت تولیدی غیر فعال در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

18 هزار تن مواد اولیه بهداشتی در اشتهارد کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد اولیه ساخت پودر دستی در یک شرکت تولیدی غیرفعال در شهرک صنعتی اشتهارد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، به مکان مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، در بازدید از این شرکت 18 هزار و 548 تن مواد اولیه ساخت پودر دستی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد اولیه بهداشتی 750 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که با هر گونه احتکار اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخورد می شود تصریح کرد: مبارزه با احتکار، گران فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به طور جدی و مستمر در دستور کار پلیس استان البرز قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی