English

۲۰ میلیارد ریال اجرای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر عبور معلولان و جانبازان هزینه شد

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر عبور معلولان و جانبازان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در منطقه ۴ خبرداد.

۲۰ میلیارد ریال اجرای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر عبور معلولان و جانبازان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ مهدی اصفهانیان مقدم با گرامیداشت ۱۳ آذرماه روز جهانی معلولین، با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای مناسب‌سازی‌ها در این حوزه اظهار داشت: در راستای تسهیل در تردد معلولان، جانبازان و افراد سالمند اقدامات قابل‌توجهی در سطح منطقه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه چهار بر آن بوده که بتواند مسیری ایمن و مناسب را در اختیار این عزیزان قرار دهد، تصریح کرد: در بوستان‌های سطح منطقه نظیر بوستان علوی، بنفشه، گلباران، بلوط و غیره بیش از ۱۴ رمپ عبوری ویژه معلولین نصب‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اینکه بستر حضور معلولان در بوستان‌های سطح منطقه به طور مناسب پیش‌بینی‌شده است، یادآور شد: بهسازی پیاده‌روهای بلوار امین ، بلوار غدیر و شهید عطاران در دست اقدام بوده که از پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای پیاده‌روسازی ، مناسب‌سازی مسیر تردد معلولان و جانبازان نیز در این پروژه‌ها دیده‌شده و در حال اجراست، افزود: ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر تردد عابران ، معلولان و جانبازان در سطح منطقه چهار هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی