English

سرانه‌های خدماتی در شهرک قدس ضعف دارند

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از ضعف سرانه‌های خدماتی در شهرک قدس خبرداد.

سرانه‌های خدماتی در شهرک قدس ضعف دارند

به گزارش خبرگزایر موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهمیت احداث بوستان هزار هکتاری، اظهار داشت: مجموعه هزار هکتاری کوهسار شامل مجموعه باغ پردگان، بوستان کوثر، بوستان خضر نبی و بوستان باغ‌موزه دفاع مقدس است که بوستان کوثر بخشی از آن به شمار رفته و دارای ۳۲ هکتار که ۲۵ هکتار آن توسعه فضای سبز است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس طرحی مهم در اشاعه فرهنگ شهادت و هشت سال دفاع مقدس بوده که در بوستان کوثر طراحی‌شده است، ابراز کرد: این موزه پیوست فرهنگی بوستان هزار هکتاری است که همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه چهار قم عنوان کرد: بوستان خضر با مساحت ۳۵ هکتار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی یکی دیگر از پروژه‌هاست که با برنامه‌ریزی انجام‌شده در بوستان هزار هکتاری قرار گرفته است.

اصفهانیان مقدم در مورد افزایش خدمات در شهرک قدس، تصریح کرد: با توجه به سرانه جمعیت در شهرک قدس معتقدیم کاستی‌هایی در خدمات رفاهی وجود دارد، اما شهرک قدس بعد از احداث توسط دولت در اختیار شهرداری قرار گرفته و شهرداری از ابتدا در شکل‌دهی به سرانه‌های خدماتی این منطقه دخیل نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه احداث بوستان پنج هکتاری ایران‌زمین در انتهای شهرک قدس بوده که به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: احداث بوستان جنگلی ۱۱ هکتاری شهید بنی حسن نیز در دست اقدام بوده که عملیات کاشت انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: معضلاتی در مورد آسفالت و جدول‌گذاری و مسائل روشنایی شهرک وجود داشت که در دستور کار قرار گرفت و این شهرک به‌طور کامل ایمن‌سازی انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم ادامه داد: بالغ‌بر یک و نیم میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۹ در جهت پیاده‌روسازی و تعویض جدول و آسفالت شبکه معابر در شهرک قدس پیش‌بینی شد که بخشی از آن در سال گذشته انجام‌شده و امسال تکمیل می‌شود و در زمینه اصلاح جداول نیز در شش ماه آینده طرح‌هایی به سرانجام می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه