English

رفع نقاط بحرانی آبگرفتگی منطقه ۴

مدیر شهرداری منطقه چهار قم از رفع نقاط بحرانی آبگرفتگی منطقه ۴ خبرداد.

رفع نقاط بحرانی آبگرفتگی منطقه ۴

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه جذب سرمایه‌گذاری در منطقه چهار شهر قم، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات شهردار و همراهی که توسط ستاد سرمایه‌گذاری شهرداری قم انجام شد، موفق شدیم در چهار ماه نخست امسال نخستین قرارداد سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه چهار با اعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان در غالب احداث مجتمع مسکونی و تجاری در بلوار غدیر در زمینی به مساحت ۱۸۵۰ مترمربع و مساحت اعیانی ۱۴ هزار مترمربع در ده طبقه را منعقد کنیم.

مدیر شهرداری منطقه چهار قم ابراز کرد: قرارداد پیمانکار در اجرای پروژه ابلاغ‌شده و مراحل قانونی به اتمام رسیده و اخذ پروانه انجام‌شده است. عملیات عمرانی، گودبرداری و پیمانکاری آغاز شد که با توجه به ظرفیت و توانایی که در پیمانکار وجود دارد در کمتر از یک سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

اصفهانیان مقدم درباره هدایت آب‌های سطحی و رفع معضل آبگرفتگی، تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی در سال ۹۸ دو نقطه در بلوار غدیر شناسایی شد و طرحی در معاونت خدمات شهری به تصویب رسید، کانالی در این بلوار احداث شد که با آن کلیه آب‌های سطحی شهرک قدس، بلوار غدیر و شهرک مهدیه به داخل رودخانه و بلوار شهید سلیمانی هدایت می‌شود که امیدواریم در ماه‌های آینده معضل آبگرفتگی در بلوار غدیر نداشته باشیم.

وی یادآور شد: در برخی از معابر فرعی نیز آسیب‌شناسی شد و احداث چاه‌های جذبی را در دستور کار قرار دادیم و۱۸۰ حلقه چاه جذبی در شبکه معبر انجام‌شده که نقش مهمی در تأمین آب‌های سفره‌های زمینی و اقدام زیست‌محیطی و رفع آبگرفتگی دارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در میدان مفید نیز معضل آبگرفتگی مشاهده و اصلاح انهار از نظر عمق و  بهینه‌سازی انجام شد تا با تدابیر شاهد نزول این نعمت آسمانی باشیم و معضلی نداشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه