English

سالجاری؛

بیش از ۱۳۰۰۰ ارشاد و معاضدت قضایی در استان یزد انجام شد

سرپرست روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: تمامی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان یزد یک زمان مشخص را برای ملاقات با مراجعین اختصاص دادند و بالغ بر تعداد 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در سطح استان صورت گرفته است.

بیش از 13000 ارشاد و معاضدت قضایی در استان یزد انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین عباس زاده، سرپرست روابط عمومی دادگستری کل استان یزد گفت: مسئولان ارشد قضایی استان یزد در هشت ماهه نخست سال جاری، با بیش از 10 هزار نفر از مراجعین ملاقات داشته و ضمن استماع درخواست های مردم، دستورات لازم را صادر کردند.

وی در این رابطه بیان داشت: مسئولان ارشد قضایی استان در راستای کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع، در هشت ماهه نخست سال جاری با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، با بیش از10هزار نفر از مراجعین به دستگاه قضا دیدار و درخواست ها و مشکلات قضایی و حقوقی بررسی و اقدامات لازم در این زمینه صادر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: بخش اعظم از این ملاقات ها مربوط به رئیس کل دادگستری، قائم مقام رئیس کل و معاونان قضایی بوده و بخش دیگری نیز توسط رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد و دادستان مرکز استان یزد صورت گرفته و همچنین تمامی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان یک زمان مشخص را برای ملاقات با مراجعین اختصاص داده اند.

وی در رابطه با تعداد ارشاد و معاضدت های قضایی در هشت ماهه اول سال 99 تصریح کرد: بالغ بر تعداد  13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در سطح استان صورت گرفته که قریب به 11 هزار آن مربوط به مشاوره حضوری و مابقی مربوط به مشاوره تلفنی اعم از حقوقی و کیفری می باشد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: برای تسهیل ارتباط مردم با دستگاه قضایی، سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir در بخش ارتباط با مسئولین و همچنین پست های الکترونیک riyasat@dadgostari-yz.ir وinfo@dadgostari-yz.ir زمینه ای را برای تسهیل ارتباط مردم با مسئولین قضایی فراهم کرده و همچنین شهروندان می توانند از طریق پیام رسان های سروش و ایتا روابط عمومی دادگستری استان به شماره 09214835103 نظرات، گزارشات و پیشنهادات خود را ارسال نمایند.

وی ابراز کرد: در راستای استفاده بهینه از تکنولوژی های روز و تحقق قوه قضاییه هوشمند، زمینه ارتباط تصویری روزانه مقام های قضایی با زندان یزد نیز مهیا شده است و مددجویانی زندانی نیز می توانند به صورت ارتباط تصویری با قضات دادگستری ملاقات داشته و مشکلات خود را مطرح نمایند.

شایان ذکر است در مواقع وضعیت قرمز و شرایط اضطرای به سبب شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت هر گونه تجمع، ارتباط نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد با مردم قطع نشده و فرایندی تعریف شد تا شهروندان بتوانند از طریق سامانه های دستگاه قضایی به صورت ارتباط تصویری با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرده و مشکلات خود را مطرح نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه